Upside Down or Petrine Cross

wtorek, 22 grudnia 2015

Tale of memories- Wprowadzenie

Tytuł: Tale of memories Polski tytuł: Opowieść o wspomnieniach Paring: ChanBeak/ pobocznie HunHan, KaiSoo XiuChen Opis: Park ChanYeol choruje na amnezja. Jednak jest to bardzo dziwna amnezja. Zapomina wszystko co robił po 24 godzinach. Pamięta tylko to co działo się w jego życiu do 12 roku życia. Żeby móc jakoś funkcjonować zapisuję wszystko w pamiętniku. Dokładnie co do godziny. Czuje się samotny. Jednak kiedy na opuszczonej stacji kolejowej spotyka tajemniczego chłopaka jego świat się zmienia. Uwagi: Mogą pojawić się oparcia religijne.

Siedziałam nad albumem ze zdjęciami. Tata opowiadał mi różne historie związane z pokazywanymi ilustracjami. Byłam adoptowana więc z wielką chęcią słuchałam tego co ma mi do powiedzenia. Opowiadał ja drugi Tata (tak moi rodzice byli homoseksualistami i nie przeszkadzało mi to) wpadł do wody bo zapomniał ze tam jest rzeka. W normalnej sytuacji było by to śmieszne ale w takiej nie jest. Tata Chanyeol chorował na amnezje. Ciężka amnezje. Zapominał wszystkiego po okresie 24 godzin. Ale wyszedł z tego. Nie wiem jakim sposobem ale wyszedł. Nagle przede mną pojawił się stosik fioletowo czarnych zeszytów. Spojrzałam do góry i spostrzeglam oczy swojego taty który nie zachowywał się jak nad opiekuńcza matka. 
- Co to?- zapytałam nadal patrząc na mojego ojca
- To moja droga corko są pamiętniki. Jak już dobrze wiesz i mój mąż zdążył ci o tym wspomnieć, chorowalem na amnezje. To są pamiętniki z okresu Poznania Twojego taty ala mamy ale tylko Poznania. Później dostaniesz resztę. Jak przeczytasz Te- wskazał palcem na stosik. Nie powiem byłam ciekawa histori rodziny. Jeśli mogę to tak nazwać. Więc postanowiłam ze Przeczytam to co napisał mój ojciec. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz